• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retour voorwaarden

Retour adres
Merchandise b2s retour
Casablancaweg 12-D14 
1047 HP Amsterdam
The Netherlands
 
b2s Retour Voorwaarden update – wat is er nieuw?
Aan het begin van dit jaar (2020) hebben we het een en ander aangepast in ons retour beleid. Ondanks dat we graag willen dat een ieder onze producten kan passen, zijn we nu wat strikter op het accepteren van beschadigde en/of vieze kleding.
 
Het is logisch dat je kleding niet daadwerkelijk kunt dragen en deze vervolgens retour stuurt om je geld terug te krijgen. Dit gebeurt helaas vaker dan je denkt en hier zullen wij beter op letten.
 
De volgende wijziging betreft het omruilen van producten. Mocht je een product willen ruilen vanwege een verkeerde maat of een andere kleur, dan kan je in dit geval een nieuwe bestelling plaatsen met het gewenste product. Op deze wijze hoef je niet te wachten totdat het item wat je retour stuurt verwerkt is en vervolgens vervangen wordt door het gewenste product. Wij storten het bedrag van de originele aankoop terug op jouw rekening.
 
Wij zijn trots dat je tot onze fan base behoort, lees verder voor de volledige Retour Voorwaarden.
 
Bewijs van verzending
De retour zending blijft jouw verantwoordelijkheid tot dat het pakket afgeleverd wordt bij ons, zorg ervoor dat je een verzendbewijs hebt mocht je contact met ons willen opnemen. Als je contact met ons opneemt, vermeldt dan altijd je ordernummer zodat wij je sneller kunnen assisteren.
 
Retourneer je een defect of incorrect product?
Ookal verwachten wij dat onze producten perfect zijn, het kan gebeuren dat een item een productiefout heeft.
 
Als een van de items die je ontvangen hebt niet het juiste item betreft or beschadigd is, neem dan contact op met ons support team zodat wij een oplossing kunnen vinden.
 
Download het retour formulier hier.  
 
Een item retour sturen
Uiteraard komt het wel eens voor dat het item niet is wat je verwacht had en wil je graag je geld terug. Geen zorgen, zolang het item in de originele verpakking zit en in perfecte conditie verkeert, accepteren wij retour zendingen binnen 15 dagen vanaf de dag dat je het pakket ontvangen hebt.
 
Als je een item retour stuurt binnen 15 dagen en je geld terug wilt, storten wij het geld terug op dezelfde betaalwijze als dat je de bestelling geplaatst hebt. Wanneer je de gehele bestelling retour stuurt worden de verzendkosten ook vergoed.
 
Geld terug ontvangen
In de meeste gevallen storten wij het geld van de aankoop terug binnen 14 dagen (2 weken) vanaf het moment dat wij het pakket in ons warehouse ontvangen hebben.
 
Wanneer je een refund binnen 15 dagen hebt aangevraagd maar om een bepaalde reden het product niet tijdig retour kunt sturen, neem dan contact met ons op – ieder retour zending wordt naar onze keus geaccepteerd.
 
En daarna?
Wij accepteren geen retour zendingen met ongewilde items nadat de 15 dagen verstreken zijn. Mocht je toch buiten de retour periode items retourneren, zullen wij de items mogelijk naar je terug moeten sturen en zullen wij je vragen om de verzendkosten te dekken.
 
Houd het schoon
Bepaalde items kunnen niet geretourneerd worden, zoals oorbellen of items waar hygiëne extra belangrijk is (e.g. sokken en ondergoed). Let goed op de product beschrijving voordat je een dergelijk product aanschaft.
 
Perfecte conditie
Uiteraard is het geen probleem om items te passen net zoals je dit gewend bent in een kledingwinkel. Let er alleen op dat je het product niet daadwerkelijk gedragen hebt. Wanneer een item retour gestuurd wordt met beschadigingen, sporen van geuren en in een gedragen staat, kunnen wij helaas geen geld teruggeven zullen wij de producten mogelijk retour sturen en je vragen de verzendkosten te dekken. Ieder retour product wordt geïnspecteerd.
 
Alle items dienen in hun originele conditie en verpakking retour gestuurd te worden, inclusief labels.
 
Verantwoordelijkheid
Retour items zijn jouw verantwoordelijkheid totdat ze bij ons terecht zijn, dus zorg er voor dat ze juist verpakt zijn en niet beschadigd kunnen raken!
 
Wij zijn niet verantwoordelijk voor items die per ongeluk retour worden gestuurd. Als we deze items kunnen lokaliseren (dit is niet altijd mogelijk) en je wilt deze weer ontvangen, kunnen we je vragen om de verzendkosten te dekken.
 
Fair use
Als het ons opvalt dat er een ongewoonlijk retour patroon plaatsvindt wat ons niet bevalt: e.g. wij denken dat iemand daadwerkelijk de kleding draagt en daarna retour stuurt of veel vaker producten bestelt en retour stuurt dan de meest loyale b2s klant – dan houden wij het recht om het account en geassocieerde accounts te deactiveren. Als dit jou overkomt en je denkt dat wij mogelijk een fout hebben gemaakt, neem dan graag contact up met de klanten service zodat wij dit kunnen bespreken.
 
Producten aangeboden op onze website zijn strikt alleen voor persoonlijk gebruik en mogen niet doorverkocht worden.
 
Wil je een product ruilen?
Mocht je een product willen omruilen dan kan je simpelweg het product retour sturen binnen 15 dagen na ontvangst. Volg de stappen op de retour pagina hier. Plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste product om deze te ontvangen. Wij storten het geld voor de originele aankoop terug binnen 14 dagen (2 weken) via de betaalmethode waarmee deze is aangekocht.
 
Wat nou als het proces langer dan 14 dagen duurt?
Vanuit onze ervaring kan het voorkomen dat de bezorgdienst een vertraging ervaart waardoor het product later bij ons aankomt. In dit geval adviseren wij je eerst contact op te nemen met de bezorgdienst om duidelijkheid te krijgen, in plaats van ons te benaderen. Gezien jij de verzender bent van het retour item kunnen wij niet de details inzien van deze zending.
 
Aanschaf op evenementen
Als je een merchandise aankoop hebt gedaan op een van onze evenementen dan zijn de onderstaande regels van kracht:
 
- Zelfde Dag retour. Je kan een item alleen retourneren op dezelfde dag van het evenement zolang het item in de originele verpakking zit en er perfect en ongedragen uit ziet.
- Retours kunnen alleen gedaan worden binnen 1 uur vanaf het moment dat je het product hebt aangeschaft.
 
Voor verdere vragen of onduidelijkheden waar we je mee kunnen assisteren, vul dan het contact formulier op de website in en voorzie ons van jouw ordernummer om sneller geholpen te kunnen worden.
Over het algemeen beantwoorden wij jouw vraag binnen 2 werkdagen.