• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

FAQ

Bestellen 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Je kunt jouw pakket volgen met de track & trace code die je in je bevestigingsmail zult ontvangen. Deze email ontvang je zodra je bestelling ons warehouse verlaat en wordt overgedragen aan onze verzendpartner DHL. Bestelling die in het weekend of ’s avonds worden geplaatst worden in de regel binnen 1 a 2 werkdagen verzonden.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Het kan soms zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je email programma. Controleer dus je spam folder eerst. Ook hangt dit af van het moment wanneer je jouw bestelling geplaatst hebt. Als deze wat later op de dag is geplaatst dan krijg je de volgende werkdag de bevestiging per mail toegestuurd.
Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?

Mocht je het verkeerde pakket hebben ontvangen, stuur dan het pakket retour volgens de stappen op deze retour pagina. Vul ook een return form in en voeg deze bij het pakket zodat wij jouw retourpakket zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
 

Ik heb een verkeerde maat besteld, kan ik dit nog aanpassen?
Nee. Zodra je jouw order geplaatst hebt kan kunnen wij geen aanpassingen doorvoeren aan jouw order.

Ik heb verkeerde adresinformatie ingevuld, wat nu?
Helaas niet. Wij versturen het pakket naar de door jou ingevulde adresgegevens, check deze dan ook goed voordat je de order plaatst.

 

E-giftcard 
Hoe werkt de e-giftcard?
Wat leuk dat je de E-giftcard cadeau heb gehad! Je kan deze tijdens het afrekenproces inwisselen. Vul de code van de E-giftcard in bij het veld: kortingscode. Valt er niks meer af te rekenen? Kies dan als betaalmethode factuur. Blijft er nog een resterend bedrag over? Kies dan de betaalmethode naar wens. En geniet van je nieuwe aankoop!
 
Ik heb een E-giftcard besteld maar geen mail ontvangen met de E-giftcard?
Afhankelijk van je inbox instellingen kan het zijn dat de e-mail in je spambox is beland. De afzender van de E-giftcard is: B2S B.V. [email protected]
 
Kan ik de E-giftcard ook uitgeven tijdens een evenement?
Helaas is dat niet mogelijk
 
Kan ik de E-giftcard ook gebruiken voor het kopen van tickets?
Helaas is dat niet mogelijk
 
Kan ik de E-giftcard ook uitgeven in de One Stop Shop?
Helaas is dat niet mogelijk
 
Wat kan ik dan wel?
Super vette merchandise kopen in de webshop. Let wel op dat je het hele bedrag uitgeeft want restitutie is niet mogelijk.  
 
 
Bezorgen

Wat zijn de levertijden?
Bekijk hier wat de levertijden zijn per land.

 
Wat zijn de bezorgkosten?
Bekijk hier wat de bezorgkosten zijn per land.
 

Naar welke landen leveren jullie?
Bekijk hier de lijst met landen waar wij naartoe versturen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen al onze bestellingen via DHL Parcel binnen Europa. Voor bestellingen buiten Europa versturen wij deze via DHL Express.
 
Er ontbreekt een product van mijn order, wat nu?
Wanneer er een product ontbreekt, neem dan contact met ons op via deze link. Vermeldt het ordernummer met de naam van het product en het artikelnummer.  Wij zullen het probleem zo snel mogelijk voor je nakijken.
 
Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?
We willen dit graag zo snel mogelijk oplossen. Als dit het geval is, deel dan de volgende informatie: order nummer, de naam van het defecte product, product nummer en een beschrijving van de fout en neem hier contact met ons op. 

LET OP: dit betreft alleen productie fouten. Schade door eigen toedoen wordt niet geaccepteerd.
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, wat nu?
Mocht je jouw pakket niet hebben ontvangen, neem dan (afhankelijk van welke verzendmethode je gebruikt hebt) contact op met DHL Parcel of DHL Express.
 

Retourneren

LET OP: een retour formulier is vereist bij iedere retourzending. Download deze hier.

Hoe kan ik een product ruilen en/of retourneren?
Retourzendingen kun je verzenden volgens de stappen op deze retour pagina. Vul ook een return form in en voeg deze bij het pakket zodat wij jouw retourpakket zo snel mogelijk kunnen verwerken.
 
Wat is de retour termijn?
15 dagen na ontvangst van de order.
 
Wat zijn de retour voorwaarden?
Alle producten worden bij aankomst in ons warehouse geïnspecteerd. Deze behoren in de originele verpakking te zitten en zijn ongedragen, onbeschadigd, schoon en ongebruikt. Producten welke niet aan deze voorwaarden voldoen kunnen afgekeurd worden.
 
Hoelang duurt het voordat mijn retourzending behandeld wordt?
De meeste retour zendingen worden verwerkt binnen 10 werkdagen na ontvangst. Je zult hier een bevestiging per email van ontvangen en op de hoogte gesteld worden dat het geld teruggestort wordt, of voor welk ander product wij deze omgeruild hebben. Hoe snel het openstaande bedrag wordt teruggestort, hangt af van de betaalmethode: 
iDEAL: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 10 werkdagen
Paypal: binnen 6-10 werkdagen
 
 
Voorraad

Een product is uitverkocht. Wanneer komt deze weer beschikbaar?
Dat verschilt per product. Wij kopen producten eenmalig in voor online en event verkoop. Producten welke zijn overgebleven na een event zullen enkele weken later online beschikbaar zijn. Houdt de website in de gaten voor updates.

 
Tijdens het bestellen verdween het product, hoe kan dit?
Soms komt het voor dat het product is uitverkocht voordat je het hebt afgerekend. Dan verdwijnt het product uit je winkelmandje en van de webshop.

 
Betalen

Wat zijn de betaalmethodes?
Je kan bestellingen betalen door middel van de onderstaande betaal mogelijkheden:
Creditcard (Visa en MasterCard).
iDEAL
Paypal
Mollie
SOFORT Banking
Klarna achteraf betalen
 
Kan ik ook achteraf betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.