- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
FAQ
Bestellen
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Je kunt jouw pakket volgen met de track & trace code die je in je bevestigingsmail zult ontvangen. Deze email ontvang je zodra je bestelling ons warehouse verlaat en wordt overgedragen aan onze verzendpartner DHL. Bestelling die in het weekend of ’s avonds worden geplaatst worden in de regel binnen 1 a 2 werkdagen verzonden.
Het kan soms zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je email programma. Controleer dus je spam folder eerst. Ook hangt dit af van het moment wanneer je jouw bestelling geplaatst hebt. Als deze wat later op de dag is geplaatst dan krijg je de volgende werkdag de bevestiging per mail toegestuurd.
Mocht je het verkeerde pakket hebben ontvangen, stuur dan het pakket retour volgens de stappen op deze retour pagina. Vul ook een return form in en voeg deze bij het pakket zodat wij jouw retourpakket zo snel mogelijk kunnen verwerken.
Ik heb een verkeerde maat besteld, kan ik dit nog aanpassen?
Nee. Zodra je jouw order geplaatst hebt kan kunnen wij geen aanpassingen doorvoeren aan jouw order.
Ik heb verkeerde adresinformatie ingevuld, wat nu?
Helaas niet. Wij versturen het pakket naar de door jou ingevulde adresgegevens, check deze dan ook goed voordat je de order plaatst.
E-giftcard
Bezorgen
Wat zijn de levertijden?
Bekijk hier wat de levertijden zijn per land.
Naar welke landen leveren jullie?
Bekijk hier de lijst met landen waar wij naartoe versturen.
Wij versturen al onze bestellingen via DHL Parcel binnen Europa. Voor bestellingen buiten Europa versturen wij deze via DHL Express.
Wanneer er een product ontbreekt, neem dan contact met ons op via deze link. Vermeldt het ordernummer met de naam van het product en het artikelnummer. Wij zullen het probleem zo snel mogelijk voor je nakijken.
We willen dit graag zo snel mogelijk oplossen. Als dit het geval is, deel dan de volgende informatie: order nummer, de naam van het defecte product, product nummer en een beschrijving van de fout en neem hier contact met ons op.
LET OP: dit betreft alleen productie fouten. Schade door eigen toedoen wordt niet geaccepteerd.
Mocht je jouw pakket niet hebben ontvangen, neem dan (afhankelijk van welke verzendmethode je gebruikt hebt) contact op met DHL Parcel of DHL Express.
Retourneren
LET OP: een retour formulier is vereist bij iedere retourzending. Download deze hier.
Retourzendingen kun je verzenden volgens de stappen op deze retour pagina. Vul ook een return form in en voeg deze bij het pakket zodat wij jouw retourpakket zo snel mogelijk kunnen verwerken.
15 dagen na ontvangst van de order.
Alle producten worden bij aankomst in ons warehouse geïnspecteerd. Deze behoren in de originele verpakking te zitten en zijn ongedragen, onbeschadigd, schoon en ongebruikt. Producten welke niet aan deze voorwaarden voldoen kunnen afgekeurd worden.
De meeste retour zendingen worden verwerkt binnen 10 werkdagen na ontvangst. Je zult hier een bevestiging per email van ontvangen en op de hoogte gesteld worden dat het geld teruggestort wordt, of voor welk ander product wij deze omgeruild hebben. Hoe snel het openstaande bedrag wordt teruggestort, hangt af van de betaalmethode:
Creditcard: binnen 10 werkdagen
Paypal: binnen 6-10 werkdagen
Voorraad
Een product is uitverkocht. Wanneer komt deze weer beschikbaar?
Dat verschilt per product. Wij kopen producten eenmalig in voor online en event verkoop. Producten welke zijn overgebleven na een event zullen enkele weken later online beschikbaar zijn. Houdt de website in de gaten voor updates.
Soms komt het voor dat het product is uitverkocht voordat je het hebt afgerekend. Dan verdwijnt het product uit je winkelmandje en van de webshop.
Betalen
Je kan bestellingen betalen door middel van de onderstaande betaal mogelijkheden: